اهنگ ها و بازی های مدرن

اهنگ ها و بازی های مدرن

اهنگ ها بازی ها

 

دانلود بازی God of War II برای PC

۹۲/۱۲/۱۰
بازدید : 2�134

God-Of-War-2-PC

دانلود بازی God of War II برای کامپیوتر

دانلود بازی خدای جنگ ۲ برای PC

| نسخه کامل |

بازی God of War II نام یکی از بهترین بازیهای اکشن است که در سال ۲۰۰۵ برای پلی استیشن ۲ عرضه شد و توانست با کسب امتیازهای بسیار بالا به یکی از بهترین بازیهای این کنسول مبدل شود . بازی God of War II ادامه نسخه اول بازی گاد اف وار را روایت میکند . جایی که کریتوس تبدیل به خدای جنگ شده و با قدرتی که بدست آورده اقدام به فساد و خونریزی در سراسر یونان کرده است . آتنا به او هشدار میدهد که اگر به کارهایش پایان ندهد او را از مقامش عزل خواهد کرد اما کریتوس به پیغام او گوش نداده و وارد جنگ دیگری میشود که در آنجا از مقامش عزل میشود و همه قدرتش را از دست میدهد . اما موفق به غلبه بر مجسمه ای که برای از بین بردن او زنده شده میشود و … . بازی God of War II از لحاظ داستانی دارای نقاط قوت بسیاریست و در طول بازی با فراز و نشیبها و سوپرایزهای فراوانی مواجه میشوید که بازیباز را تا پایان به دنبال خود خواهد کشاند .

بازی خدای جنگ ۲ دارای گرافیک بسیار خوب و طرای محیطهای عالیست که از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند و افکتهای خون و آتش به خوبی طراحی شده است . گیم پلی را میتوان بزرگترین نقطه قوت بازی God Of War 2 دانست که در اجرای کمبوهای مختلف بر روی دشمنان و وجود سلاحهای متنوع و Magic در بازی اشاره کرد که قابل آپگرید هستند و با پیشروی در بازی بر تعداد آنها افزوده خواهد شد . به طور مثال در قسمتی از بازی از یکی از دشمنان بال پرنده ای بدست می آورید که در مراحل جلوتر به کمکتان خواهد آمد و میتواند شما را تا مدت زمانی در هوا نگه دارد. از دیگر ویژگیهای بازی God of War II میتوان به Boss Fightهای متنوع اشاره کرد که در قسمتهای مختلف بازی با آن روبرو میشوید و همراه با مینی گیمهای مختلف با جذابیت خاصی همراه خواهد بود . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن و سری بازیهای خدای جنگ هستید فرصت دانلود بازی زیبای God Of War 2 را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

آیا قادر به دانلود بازی نیستید؟

قیمت بازی خدای جنگ ۱ و ۲ : ۴۵۰۰ تومان

buy-icon2

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

تصاویری از محیط بازی God Of War II :

 

 God-of-war-2-7 God-of-war-2-1 God-of-war-2-2 God-of-war-2-3 God-of-war-2-4 God-of-war-2-5 God-of-war-2-6

 

توضیحات بازی :

- نسخه قرار داده شده از بازی God of War II کامل و تست شده است و بر خلاف نسخه های دیگر به همراه میان پرده ها تا پایان بازی قابل اجراست .

- برای اجرای بازیهای PS2 بر روی کامپیوتر نیاز به نرم افزار PCSX2 و سیستمی با CPU و کارت گرافیک قدرتمند خواهید داشت که در غیر اینصورت با کندی و افت فریم در اجرای بازی مواجه خواهید شد .

- اگر دارای دستگاه PS2 هستید, میتوانید با دانلود این بازی و رایت فایل ISO بر روی DVD, آنرا بر روی کنسول PS2 خود هم اجرا نمایید .

- برای اجرای این بازی بر روی کامپیوتر به نرم افزار PCSX2 نیاز دارید که لینک دانلود آن قرار گرفته است .

- برای مشاهده راهنمای نصب و راه اندازی نرم افزار PCSX2, به صفحه آموزش اجرای بازی PS2 در PC را مطالعه نمایید .

- در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود را مطالعه نمایید.
خروج از راهنما
فرمت فایل :
ISO
حجم فایل :
3.5 گیگابایت
رمز فایل :
www.novagame.ir
لینک دانلود :

دانلود بازی پارت 2

لینک دانلود :

دانلود بازی پارت 3

لینک دانلود :

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=0=--0=-=-=-=-=0==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=0=-=0-=-=-=-=-[=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نیما فلاحی ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , rapfarsi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com